LifeWave plastre

Smertelindrende plaster uden medicin og uden de medicinske bivirkninger

Glostrup Fysioterapi & Træning er uafhængig LifeWave distributør (distributør nummer: 790876)

På klinikken benytter vi disse små plastre, som er det nyeste medicinske udstyr indenfor energiterapi (akupunktur og lign.). Plastrene er udviklet ved hjælp af nanoteknologi, som omdanner plastrene til små antenner, når de kommer i kontakt med kroppens infrarøde varme. Der findes 7 forskellige plastre, og hver har deres egen frekvens og eget virkeområde. Plastrene påvirker akupunkturpunkter og meridianbaner.

Hvordan virker LifeWave plastrene?

Når plasteret sættes på kroppen eller nær kroppen (f.eks. på tøjet) aktiveres plasterets antenne. Denne udsender signaler, som kroppen opfanger. Derved aktiveres kroppens egne funktioner.

En hyppigt brugt forklaringsmetode er, at de virker ligesom solens stråler. Solens udsender et signal (strålerne), når solstrålerne rammer din krop stimuleres kroppens egen dannelse af D-vitamin samt produktion af melanin (det der gør os brune i huden).

Ingen medicin og kemikalier trænger ind i kroppen

Plastrene indeholder organisk materiale, aminosyrer, vand og ilt. Plastrene indeholder ingen medicinske stoffer og indholdet er indkapslet. Derved er der ingen stoffer, som kommer ind i kroppen. Derfor er der ingen bivirkninger, som vi ellers kender fra den gængse smertestillende medicin.

De 7 forskellige plastre virker godt imod smerter, søvnproblemer, sukkertrang/overspisning, forbedring af sportspræstationer, hurtigere og bedre regeneration. De kan optimere organfunktionen og celler, øge fedtforbrændingen og sidst, men ikke mindst dæmpe stress.

Nederst på siden kan du læse nærmere om de enkelte LifeWave plastre, vi benytter på klinikken.

Hvordan kan du afprøve plastrene?

Kommer du allerede på klinikken, så spørg din fysioterapeut. Enten kan din fysioterapeut svare på dine spørgsmål og hjælpe dig, ellers kan de henvise til en kollega, som kan hjælpe.
Er du ikke tilknyttet klinikken i anden sammenhæng, så kontakt os for nærmere aftale.
Vi har haft rigtig gode resultater her på klinikken med mange mennesker, og vil naturligvis gerne afprøve plastrene på dig!
Teoretisk set virker LifeWave platrene på 9 ud af 10, hvilket stemmer meget godt overens med vores erfaring. Vi har især haft succes med at dæmpe folks brug af smertestillende piller og af sovemedicin.

Opbevaring af plastrene

Det er bedst at opbevare plastrene i en lille metaldåse, sølvpapir eller lign. Plastrene kan aktiveres af mobilstråling, varme, mikrobølgeovne mm. Derfor bør plastrene ikke opbevares i lommen, nær telefonen eller ovenpå mikrobølgeovnen.

Bestilling af plastre

En pakke med LifeWave plastre indeholder 30 stks. Ønsker du at bestille hele pakker, som bliver sendt direkte til din adresse, er dette selvfølgelig muligt.
Kontakt venligst klinikken, så skal vi hjælpe dig med bestillingen.

Generelle spørgsmål

Nedenfor kan du finde et link, til nogen af de mest almindelige spørgsmål vedr. LifeWave produkterne.
LifeWave

Oversigt over Lifewave-plastre

IceWave: Smertedæmpende. Hvis placeret rigtigt (Ur-metoden mm, se guide) virker det indenfor 10 sek. Hvis ingen umiddelbart effekt, kan man ”booste” med Glutathione eller Aeon (se under de to). I sjældne tilfælde kommer effekten efter et par timer.

Silent Nights MD: Søvnforbedrende. Effekten kan være længere søvn eller dybere søvn. Øger kroppens produktion af søvnhormonet Melatonin. Sættes på 1 time inden man går i seng.

Energy Enhancer: Øger dit energiniveau og kan give mere bevægelighed i led, muskler og bindevæv. Øger fedtforbrændingen med op til 22%.

SP6 Complete: Appetitregulerende og sukkertrangsdæmpende. Kombineret med Energy Enhancer rigtig godt til vægttab.

Y-age Glutathione: Kroppens kraftigste antioxidant. Forbedrer immunforsvaret og kan forstærke effekten af Icewave, hvis placeret lige oven på det brune plaster (kaldes stacking). Giver bedre restitution af kroppen.

Y-age Carnosine: Også en af kroppens kraftige antioxidanter. Virker på celleniveau og er gavnlig for de indre organer. Kan hjælpe på hudproblemer (f.eks. psoriasis) og på sårheling. Mindsker mælkesyredannelse.

Y-age Aeon: Virker imod stress. Afbalancerer dit nervesystem (sympaticus og parasympaticus). Samtidig kan plasteret også benyttes smertedæmpende. Nogen kan nøjes med dette plaster og undvære Icewave. Forstærker typisk virkningen af alle de andre plastre.

For mere information læs her
LifeWave